Thursday 14 March 2013

Perbezaan lelaki dan wanita part 1..


           Tahukan anda bahawa perbezaan antara lelaki dan wanita adalah sgt ketara,..ramai yg tak sedar akan kenyataan ini, namun ianya benar.. contohnya, lelaki suka menguasai tv dan asyik tukar saluran.perempuan pulak xkisah  walaupn hanya menonton iklan.. lelaki juga hanya akan ke tandas untuk satu tujuan sahaja.. namun wanita tidak, kita blh lihat jika 2 org wanita yg xmengenali antara satu sama lain pergi ke tandas, dan tidak mustahil mereka menjadi sahabat baik ketika keluar dr tempat tersebut....

         contoh seterusnya adalah ujian berus gigi..kebanyakan wanita blh memberus gigi sambil berjalan & berbual perbagai topik yg diingini, dan mereka juga memberus gigi dr atas ke bawah sambil mengelap meja dengan cara yg mereka inginkan..kebanyakan lelaki berasa sukar untuk berbuat demikian, lelaki bertindak mengikut arahan otaknya iaitu hanya memberus gigi.. biasanya lelaki memberus gigi dengan cara menjarakkan kaki di depan singki dan kepala mereka bergerak mengikut pergerakan berus gigi.kelajuan memberus gigi juga bergantung pada kelajuan air yang dipasang..

         lelaki tidak dapat mencari stoking didalam laci,namun cd mereka disusun mengikut abjad... wanita selalunya menemui semula kunci kereta yg hilang namun sering sesat ketika berjalan2.. lelaki merasakan mereka manusia yg bijak dan wanita yakin mereka bijak..


*umm..korang rasa cmne?? ini adalah kajian semata2 dan tidak 100%  tepa t... ^-^

2 comments: